Proč je dobré vědět o svých zákaznicích maximum?

Plastové karty nabízí velké možnosti, pokud hovoříme o využitelnosti. Zdaleka se nejedná pouze o reklamní produkty, jejich přínos je mnohem větší. Mimo jiné slouží také jako věrnostní karty pro zákazníky a zdroj informací o nich.

Nejde tedy jen o samotné nalákání zákazníka, věrnostní systémy fungují na základě zpětné vazby, jinak řečeno: firma získává důležité informace, které mohou posloužit k naplnění potřeb klientů. Proč se tedy vyplatí vědět o zákazníkovi maximum?

Reagování na potřeby

Čím více informací o zákazníkovi získáte, tím lépe budete cílit na jeho potřeby a sny a získáte si tak jeho přízeň. Díky věrnostním programům a stylovým věrnostním plastovým kartám můžete sledovat požadavky klientů a pružně reagovat. Díky přehledu o jeho nákupech, můžete emailem, sms zprávou či messengerem, nabídnout to, o čem víte, že má rád. Nabyde tak dojmu, že se o něho reálně zajímáte a takový pocit má rád každý. Správné a včasné reagování na potřeby svých zákazníků je jednou z hlavních cest marketingu. Zákazníci mohou rovněž požadovat zlepšení některých služeb, souvisejících s prodejem. Tato zpětná vazba povede k vyššímu komfortu při nakupování a ke spokojenějším zákazníkům.

Množství zákazníků

Informace plynoucí z věrnostních plastových karet umožní zvyšovat množství zákazníků a klientů. Díky této malé nenápadné marketingové pomůcce spolu s věrnostním programem, bude váš klient doporučovat váš obchod a vám se zvýší počty zákazníků. Pokud si dáte opravdu záležet na jejich designu a provedení, vytvoříte postupně okruh stálých abonentů, kteří se k vám budou pravidelně vracet.

Přehled o smýšlení zákazníků

Díky věrnostním kartám se budete lépe orientovat v myšlení zákazníků a v tom, co preferují za produkty, jaké služby jsou pro ně nejvíce vyhledávané. Ať už nabízíte prodej produktů či některých služeb, plastové karty mají svůj efekt při sestavování marketingových plánů, týkajících se jednotlivých segmentů trhu.

Zvýšení zisků

plastovými kartami používanými ve věrnostních programech samozřejmě souvisí také zvýšení zisků. To je dáno jednak přibývajícím počtem zákazníků, ale také doplněním, nabízením (akce, slevy apod.) produktů, které jsou pro ně atraktivní. Jak jsme si již naznačili výše, pokud budete reagovat na potřeby zákazníků, odměnou vám budou vyšší obraty.