PPC je příležitost, jak přinést webu vysokou návštěvnost

Založit si firemní stránky nebo třeba eshop je velkou událostí. Každý se těší, jak se stane internet velkým zdrojem zákazníků z různých koutů republiky nebo i celého světa. Někdy však přijde zklamání, která má prostý důvod, web je bez návštěvnosti. Abyste na web návštěvníky dostali, musíte ho nejdříve správně propagovat. Existuje více cest, jak to realizovat, ale jednou z těch nejúčinnějších je PPC reklama.
Jak PPC reklama funguje?
Pokud jste aktivním uživatelem internetu, tuto reklamu vidíte neustále, ve výsledcích vyhledávání, ale také v obsahu webů. Někdy má textovou podobu, ale nejpůsobivější jsou obrazové reklamy video reklamy a také reklamy s ukázkou jednotlivých produktů. Tato reklama je pojmenovaná podle způsobu, jak se za ní platí. Neplatíte u ní za zobrazení, ale za množství kliknutí, tedy jen za ty uživatele, kteří a reklamu kliknou a dostanou se na váš web.
Je možné ji provozovat na různých systémech, nejznámější ppc systém je Google Ads, v tuzemsku se však hojně využívá také Sklik a Facebook. U tohoto druhu reklamy se snadno reguluje rozpočet a hlavní výhodou je zřejmě fakt, že může zajistit návštěvnost už ve velmi krátkém čase. Na tuto reklamu je však potřeba ppc specialista. Pokud byste s reklamou začali svépomocí, pravděpodobně by šlo o velmi drahý pokus, který by skončil neúspěchem. Mezi zkušené poskytovatele patří agentura na ppcprofits.cz, která vám zajistí správné nastavení reklamy i její spuštění. Může vám reklamu spustit už do 5 pracovních dnů a postará se o její neustálou optimalizaci, aby vám stále přinášela ty nejlepší výsledky. Zajistěte si cílené návštěvníky za pomoci reklamy, která si získala pověst účinné propagace a využívá ji většina úspěšných firem. Ve spolupráci se zkušenou agenturou se pro vás stane nástrojem, který se postará nejen o návštěvnost, ale i zvýšení prodejů.